setso eenvoudig logo
Setso

Setso in vijf jaar

Reparatiebedrijf Setso bestaat inmiddels 5 jaar

Mijn eerste aanraking met een eigen bedrijf in consumentenelektronica is 13 jaar geleden. Op 17-jarige leeftijd verwachtte ik dat PDA’s (destijds PALM) een revolutie zouden ontketenen in mobiele devices. Daarom besloot ik om hier een winkel in te beginnen. Helaas was dit niet de revolutionaire innovatie waar ik op hoopte, maar ik had de smaak van het ondernemen te pakken. En hoe anders werd dit toen smartphones en tablets zo’n tien jaar geleden op de markt kwamen?

Met mooie beloftes, strakke commercials en tot de verbeelding sprekende features proberen fabrikanten de consument te verleiden tot het aanschaffen van hun prachtige toestellen. Eenmaal aangeschaft blijkt de service soms vies tegen te vallen. Is er iets kapot? Dan geven veel fabrikanten niet thuis of zijn ze lastig te bereiken. Reparaties kunnen weken duren, de communicatie is zeer onduidelijk en de kosten zijn hoog.

“Dit moet anders,” zo vond ik vijf jaar geleden. Ik besloot Setso te beginnen, een servicebedrijf voor advies, reparaties en garanties voor smartphones en tablets. Bij mijn bedrijf komen duidelijkheid, kwaliteit én snelheid samen. Iedereen heeft toch behoefte aan een goed werkende smartphone? Daarom is Setso er voor iedereen; van particulier tot MKB en van ZZP tot grote onderneming. Wij bieden de beste reparaties voor de beste prijs. Zo simpel is het. Inmiddels verlenen we voor tientallen klanten per dag eerste hulp voor smartphones en tablets. Pas als de klant tevreden is, zijn wij dat ook.

Bij Setso werken alleen reparateurs die vanuit het belang van de klant denken.

De smartphone-industrie is in het afgelopen decennium volwassen geworden. En waar geld in te verdienen valt, melden zich ook cowboys die goedkope imitatieonderdelen aanbieden de markt bestormen. Voor een retailer is het vaak al lastig om het kaf van het koren te scheiden, laat staan voor een consument. Om dit allemaal nog onoverzichtelijker te maken heeft het beroep van reparateur geen beschermde status. In principe kan iedereen een afspraak maken met de KvK en zichzelf ‘reparateur’ noemen.

Bij Setso werken alleen reparateurs die vanuit het belang van de klant denken. Wij werken louter met originele onderdelen omdat de kwaliteit van namaak niet te garanderen valt. Daarnaast weet je bij ons direct waar je aan toe bent, duidelijkheid vooraf voorkomt nare verassingen achteraf. Elke gebruiker is anders en wij geven graag advies in klare taal. Eenvoudig gemaakt, zo luidt onze slogan. En dit is niet voor niets!

In vijf jaar tijd hebben we een grote professionaliseringsslag gemaakt, een uitgebreid netwerk van leveranciers opgebouwd en duizenden klanten een glimlach op hun gezicht bezorgd. En dit smaakt absoluut naar meer. Vanaf april 2019 zijn we gestart met onze service reparatie-op-locatie. Wat dit is? Heel eenvoudig, wij komen naar onze klanten toe in onze knalblauwe reparatiekliniek op wielen. Op de parkeerplaats volbrengen wij de klus en zo worden defecte smartphones en tablets nóg sneller gemaakt dan ooit tevoren. Setso staat niet voor niets al jarenlang bekend als de snelste reparateur van Twente.

Hoe het in zijn werk gaat? Op onze website is een reparatie binnen een paar minuten te boeken. Kom je langs, stuur je het op of moeten we langskomen? Bij Setso kan het allemaal wanneer het jou uitkomt.

Keertje sparren over onze diensten of denk je een versterking te zijn voor Setso? Stuur dan een berichtje, ik drink graag een kop koffie met je.

Hartelijke groet,

Stefan Hekman

Vond je dit bericht boeiend? Deel hem dan met je vrienden, volgers of netwerk!

Call Now Button