Winkelmand

Klantenvertellen score van 9.6 / 10 uit 201 reviews.

Reparaties binnen 20 minuten.

Producten op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen geleverd.

Onze kernwaarden

Bij Setso doen we alles voor een goede relatie. Hiervoor gebruiken we 4 kernwaarden: gezellig, flexibel, kennis en kwaliteit.

Gezellig

Het is geweldig als een klant voor ons kiest. Van alle bedrijven waar de klant naar toe kan gaan, gaat hij naar ons. En daar maken we graag een feestje van! Tijdens een lekkere kop koffie en een goed gesprek lossen we het probleem van de klant op. Geen vraag is voor ons te gek, waardoor de klant zich thuis kan voelen.

Flexibel

Setso blijft veranderen. Onze klanten zijn verschillend, ze willen onze diensten ieder op zijn eigen manier gebruiken. Hierdoor zijn wij constant opzoek naar betere systemen en processen, zodat onze klant zo snel mogelijk weer online is, zonder al te veel administratieve werk.

Kennis

Elektronische apparaten zijn onze hobby en dit zat er al van jongs af aan in. Wij worden gelukkig van het zien van splinternieuwe apparaten of technologische hoogstandjes en willen er alles van weten. Ook als het gaat om problemen. We zoeken het tot op de bodem uit waar het vandaan komt en hoe we het kunnen oplossen.

Kwaliteit

Doordat fabrikanten de hoofdprijs vragen of zelfs niet willen leveren, zijn er veel imitatie onderdelen op de markt. Hierdoor zijn tussenleveranciers vaak onduidelijk over de oorsprong of kwaliteit. Wij waken ervoor alleen de allerbeste kwaliteit in te kopen en daarmee te repareren.

202 klanten waarderen ons gemiddeld met een 9.6/10

 

Hoe was je ervaring bij ons?

Wij zijn voortdurend bezig om onze dienstverlening te verbeteren. We zijn erg benieuwd naar je mening. Dit kan via het extern beoordelingsplatform Klantenvertellen.nl. Wil je liever even persoonlijk contact?
Dan kun je via de Livechat contact opnemen met de Stefan, de oprichter van Setso.

Het team van Setso staat graag voor je klaar

Laurens Boers

Reparatie Specialist
"Ik vind het geweldig om elk probleem in het toestel op te lossen. Ik ga graag de uitdaging aan met de moeilijkste defecten"

Jordy Stockmann

Reparatie Specialist
"Naast dat ik het ontzettend leuk vind om te repareren help ik ook graag mensen met installatieproblemen."

Lars Kogelman

Webshop
"Naast mijn opleiding help ik met plezier Setso bij het verwerken en bezorgen van de dagelijkse webshop bestellingen"

Stefan Hekman

Oprichter
"Ik vind het belangrijk dat je ervaring bij ons zo goed en frictieloos mogelijk is geweest en zet mij hier elke dag voor in."