Onze kernwaarden
Bij Setso doen we alles voor een goede relatie. Hiervoor gebruiken we 4 kernwaarden: gezellig, flexibel, kennis en kwaliteit.
Gezellig
Het is geweldig als een klant voor ons kiest. Van alle bedrijven waar de klant naar toe kan gaan, gaat hij naar ons. En daar maken we graag een feestje van! Tijdens een lekkere kop koffie en een goed gesprek lossen we het probleem van de klant op. Geen vraag is voor ons te gek, waardoor de klant zich thuis kan voelen.
Flexibel
Setso blijft veranderen. Onze klanten zijn verschillend, ze willen onze diensten ieder op zijn eigen manier gebruiken. Hierdoor zijn wij constant opzoek naar betere systemen en processen, zodat onze klant zo snel mogelijk weer online is, zonder al te veel administratieve werk.
Kennis
Elektronische apparaten zijn onze hobby en dit zat er al van jongs af aan in. Wij worden gelukkig van het zien van splinternieuwe apparaten of technologische hoogstandjes en willen er alles van weten. Ook als het gaat om problemen. We zoeken het tot op de bodem uit waar het vandaan komt en hoe we het kunnen oplossen.
Kwaliteit
Doordat fabrikanten de hoofdprijs vragen of zelfs niet willen leveren, zijn er veel imitatie onderdelen op de markt. Hierdoor zijn tussenleveranciers vaak onduidelijk over de oorsprong of kwaliteit. Wij waken ervoor alleen de allerbeste kwaliteit in te kopen en daarmee te repareren.
Â
Hoe was je ervaring bij ons?
Wij zijn voortdurend bezig om onze dienstverlening te verbeteren. We zijn erg benieuwd naar je mening. Dit kan via het extern beoordelingsplatform Klantenvertellen.nl. Wil je liever even persoonlijk contact?
Dan kun je via de Livechat contact opnemen met de Stefan, de oprichter van Setso.